Cele biznesowe
Wygenerowanie wartościowych biznesowo leadów: Pozyskanie jak największej liczby potencjalnych franczyzobiorców, przy pomocy kampanii reklamowych.
Budowanie świadomości marki: Kreowanie wizerunku kawiarni jako nowoczesnej, autentycznej marki z własną palarnią kawy, a także zwiększenie jej rozpoznawalności na rynku franczyzowym.
Wyzwania
Efektywna optymalizacja kampanii: Wykorzystanie narzędzi do performance marketingu w taki sposób, aby kampanie były rentowne i przynosiły jak najwyższy wskaźnik konwersji przy ograniczonym budżecie.
Przekonanie potencjalnych franczyzobiorców: Największym wyzwaniem było stworzenie takiego przekazu, który skutecznie podkreśli unikalność franczyzy, wyróżni ją na tle konkurencji i przekona odbiorców do inwestycji, a przede wszystkim zbije obiekcje dotyczące takiej formy współpracy.
"Odbudowanie" zaufania do współpracy z agencjami digitalowymi: Dotychczasowe współprace The White Bear Coffee z agencjami w zakresie kampanii reklamowych, przynosiły zazwyczaj marne skutki biznesowe i generowały głównie frustrację. Jednym z wyzwań, było zbudowanie kredytu zaufania w naszej współpracy. Udało się nam je wypracować - dzięki wspólnym, wielogodzinnym warsztatom strategicznym oraz sesjom brainstormingowym, w czasie których wizja naszej współpracy nabierała konkretnych biznesowych kształtów.