Case Studies

White Bear Coffee

franczyzowa sieć kawiarni

Jak w  6 miesięcy wygenerowaliśmy ponad 50 umów lojalnościowych z zainteresowanymi franczyzobiorcami dla ogólnopolskiej sieci kawiarni.
Zakres Prac:
Kampanie performance
Analityka
Strona internetowa
Kreacje graficzne / animacje
Strategia marki
Strategia komunikacji
Cele biznesowe
Wygenerowanie wartościowych biznesowo leadów: Pozyskanie jak największej liczby potencjalnych franczyzobiorców, przy pomocy kampanii reklamowych.
Budowanie świadomości marki: Kreowanie wizerunku kawiarni jako nowoczesnej, autentycznej marki z własną palarnią kawy, a także zwiększenie jej rozpoznawalności na rynku franczyzowym.
Wyzwania
Efektywna optymalizacja kampanii: Wykorzystanie narzędzi do performance marketingu w taki sposób, aby kampanie były rentowne i przynosiły jak najwyższy wskaźnik konwersji przy ograniczonym budżecie.
Przekonanie potencjalnych franczyzobiorców: Największym wyzwaniem było stworzenie takiego przekazu, który skutecznie podkreśli unikalność franczyzy, wyróżni ją na tle konkurencji i przekona odbiorców do inwestycji, a przede wszystkim zbije obiekcje dotyczące takiej formy współpracy.
"Odbudowanie" zaufania do współpracy z agencjami digitalowymi: Dotychczasowe współprace The White Bear Coffee z agencjami w zakresie kampanii reklamowych, przynosiły zazwyczaj marne skutki biznesowe i generowały głównie frustrację. Jednym z wyzwań, było zbudowanie kredytu zaufania w naszej współpracy. Udało się nam je wypracować - dzięki wspólnym, wielogodzinnym warsztatom strategicznym oraz sesjom brainstormingowym, w czasie których wizja naszej współpracy nabierała konkretnych biznesowych kształtów.

Efekty naszych działań w okresie 6 miesięcy

Uzupełnione
formularze

631

Podpisane umowy lojalnościowe

62

Użytkownicy
na stronie

9,6 tys.

Współczynnik
konwersji

6,29%

Uzupełnione formularze

631

Podpisane umowy lojalnościowe

62

Użytkownicy na stronie

9,6 tys.

Współczynnik konwersji

6,29%

Nie ma przypadków... Są tylko przemyślane, zaplanowane i skoordynowane działania.
Jak to zrobiliśmy?

2. Budowa strony internetowej dla franczyzobiorców
Zaplanowanie ścieżki zakupowej klienta przez stronę
Analiza UX
Projekt graficzny UI
Opracowanie treści / propozycji wartości na bazie strategii
Kodowanie strony (development)
4. Wdrożenie działań marketingowych
Konfiguracja narzędzi analitycznych
Kampanie Meta Ads
Kampanie Google Ads
>
<
>
<
>
1. Opracowanie strategicznego planu działania
Analiza biznesowa / określenie celów strategicznych
Opracowanie buyer person
Zaprojektowanie ścieżki zakupowej buyer person
Opracowanie propozycji wartości dla buyer person
Opracowanie strategii komunikacji
Przygotowanie planów taktycznych działań marketingowych
3. Wsparcie biznesowe / kreacje reklamowe
Przygotowanie filmów reklamowych
Opracowanie grafik i animacji do kampanii
5. Optymalizacja procesów i wdrożenie automatyzacji
Budowa wewnętrznego systemu CRM do obsługi leadów
Automatyzacja formularzy - połączenie z systemem CRM

Poznaj szczegóły naszych działań
dla marki The White Bear Coffee.

Poznaj szczegóły naszych działań dla marki The White Bear Coffee.

Otrzymaliśmy zadanie wsparcia rozwoju sieci kawiarni White Bear Coffee, poprzez wygenerowanie wysokiej jakości leadów franczyzowych. Kluczowym wyzwaniem było zbudowanie skalowalnego systemu reklamowania który generuje zgłoszenia, przy zachowaniu akceptowalnego kosztu pozyskania partnera oraz odpowiedniej kaloryczności kontaktów. Zobacz, na czym polegały nasze działania.

1. Kampanie performance - Meta Ads

  • Rozpoczęliśmy od testowania leadów z Formularzy błyskawicznych na Facebooku, sprawdzając różne kreacje i grupy docelowe
  • Wdrożyliśmy strategię carpet bombingu z wykorzystaniem formatów wideo, co pozwoliło zbudować świadomość marki oraz błyskawicznie uzupełnić pierwsze grupy remarketingowe, np. obejrzeli wideo 50%
  • Po początkowej fazie testów i niewystarczającej jakości leadów, skupiliśmy się na budowaniu mocniejszych grup remarketingowych za pomocą intensywnych kampanii na ruch oraz konwersje na stronie internetowej
  • Stworzyliśmy krótki, zoptymalizowany landing page, który przyniósł znaczący wzrost konwersji - nie było na nim żadnych informacji o franczyzie wynikających ze strategii marki, tylko i wyłącznie formularz kontaktowy
Kampania Quality Traffic - Meta Ads
  • Opracowaliśmy kampanię opartą na zdarzeniu customowym, dodanym przez Google Tag Manager - szukaliśmy ludzi, którzy przescrollują minimum. 75% witryny i spędzą na niej conajmniej minutę. Dzięku temu, docieraliśmy do znacznie bardziej jakościowych ludzi niż z samego celu Ruch - co przełożyło się na jakość grup remarketingowych… i jakość grup podobnych odbiorców (look-a-like)
  • Stopniowo przeszliśmy od leadów z Facebooka do leadów generowanych bezpośrednio przez stronę

    2. Kampanie performance - Google Ads

    • Uruchomiliśmy kampanię Search testując słowa kluczowe w trzech etapach:
    • Clicks: Optymalizacja pod ruch i pierwsze konwersje
    • Conv: Skupienie na konwersjach
    • CPA: Optymalizacja kosztu pozyskania
    • Po osiągnięciu 30 konwersji, dodaliśmy również kampanie Performance Max

    A w rezultacie...

    Sprawdź nasze realizacje

    Zobacz wszystkie
    Chcesz rozwinąć swój biznes, poprawić wyniki sprzedaży lub zrealizować strategiczne cele - ale nie masz pewności, od czego zacząć?
    A może masz już określone konkretne marketingowe lub biznesowe potrzeby - i szukasz partnera, który pomoże Ci je zrealizować.
    Skontaktuj się z nami i opowiedz nam o swoich potrzebach.